R 790 |
|
Letohrad 9.39, Týniště nad Orlicí 10.27-10.32, Hradec Králové hl.n. 10.54-11.08, Nymburk hl.n. 11.59-12.01, Praha hl.n. 12.45-12.50, Praha-Vršovice 12.54 |
R 791 |
|
Praha-Vršovice 5.03, Praha hl.n. 5.07-5.11, Nymburk hl.n. 5.54-5.56, Hradec Králové hl.n. 6.51-7.05, Týniště nad Orlicí 7.27-7.32, Letohrad 8.29 |
R 792 |
|
Letohrad 17.39, Týniště nad Orlicí 18.27-18.32, Hradec Králové hl.n. 18.54-19.08, Nymburk hl.n. 19.59-20.01, Praha hl.n. 20.45-20.49, Praha-Vršovice 20.53 |
R 793 |
|
Praha-Vršovice 6.55, Praha hl.n. 6.59-7.11, Nymburk hl.n. 7.54-7.56, Hradec Králové hl.n. 8.51-9.05, Týniště nad Orlicí 9.27-9.32, Letohrad 10.28 |
R 795 |
|
Praha-Vršovice 14.59, Praha hl.n. 15.03-15.11, Nymburk hl.n. 15.54-15.56, Hradec Králové hl.n. 16.51-17.05, Týniště nad Orlicí 17.27-17.32, Letohrad 18.28 |
Sp 1907 |
|
Ústí nad Orlicí 8.35, Letohrad 8.55-8.59, Dolní Lipka 9.36-9.43, Králíky 9.49 |
Sp 1908 |
Sněžník |
Hanušovice 16.17, Dolní Lipka 16.46-16.49, Letohrad 17.24-17.28, Ústí nad Orlicí 17.43-17.45, Pardubice hl.n. 18.30 |
Sp 1909 |
Sněžník |
Pardubice hl.n. 6.48, Ústí nad Orlicí 7.29-7.30, Letohrad 7.45-7.49, Dolní Lipka 8.23-8.26, Hanušovice 8.55 |
Sp 1950 |
|
Letohrad 5.35, Potštejn 6.02-6.04, Doudleby nad Orlicí 6.10-6.11, Týniště nad Orlicí 6.27-6.30, Hradec Králové hl.n. 6.53 |
Sp 1952 |
|
Letohrad 7.37, Týniště nad Orlicí 8.28-8.32, Hradec Králové hl.n. 8.53 |
Sp 1953 |
|
Hradec Králové hl.n. 11.05, Týniště nad Orlicí 11.27-11.31, Letohrad 12.34 |
Sp 1954 |
|
Letohrad 11.32, Doudleby nad Orlicí 12.09-12.10, Týniště nad Orlicí 12.28-12.32, Hradec Králové hl.n. 12.53 |
Sp 1955 |
|
Hradec Králové hl.n. 13.05, Týniště nad Orlicí 13.27-13.31, Letohrad 14.28 |
Sp 1956 |
|
Letohrad 13.32, Týniště nad Orlicí 14.28-14.32, Hradec Králové hl.n. 14.53 |
Sp 1957 |
|
Hradec Králové hl.n. 15.05, Týniště nad Orlicí 15.27-15.31, Letohrad 16.33 |
Sp 1958 |
|
Letohrad 15.30, Týniště nad Orlicí 16.28-16.32, Hradec Králové hl.n. 16.53 |
Sp 1959 |
|
Hradec Králové hl.n. 19.05, Týniště nad Orlicí 19.27-19.31, Letohrad 20.23 |